Schermafbeelding 2020-11-26 om 17.39.56

Lid van WebwinkelKeur 

 072-8500924, Fluorietweg 23-D, 1812 RR Alkmaar, ask@toy2day.nl

Gratis verzending binnen Nederland vanaf 35 euro

Herfst Deals

Garantie, Retour & Klachten

 Retourneren

U heeft het recht om uw bestelling, product, binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder reden retour te sturen. Na aanmelding heeft u nog 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Bij uw zending zit het formulier voor retourneren, als deze ontbreekt kunt u deze downloaden via https://toy2day.nl/retourformulier/

Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat, ongebruikt en in originele verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@toy2day.nl . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@toy2day.nl Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapotgaat, tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Neem hiervoor contact met ons op info@toy2day.nl

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@toy2day.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Uni